En av alla dom.

Bloggdags igen, känns som att jag slöat till lite med att skriva ner saker och ting hära, så nu kommer det en liten uppdatering om hur min vecka sett ut.

Eftersom jag behövde nya löparskor, och min farmor erbjudit sig att köpa sådanna till mig, så var jag på stan med min farmor på måndagen, och vi sprang runt på i stort sett alla butiker i stan för att hitta dom perfekta skorna åt mig.
Sen så överaskade jag henne med blommor och wienerbröd för att hon var så snäll med mig. Haha!

Sen så körde jag ett benpass på gymmet också, vilket ledde till att jag har haft träningsvärk i benen fram till på torsdagen, så jag inser att jag kan ju då tamefan inte ha vältränade ben. Men det ska det ju liksom bli ändring på i vinter. Sådeså.

Sen så hann jag även med att träffa Borg och Elin på stan en snabbis.

Dom höll handen, sånt är fint.

På tisdagen så kom min xbox360 ut på blocket och jag blev av med den inom några timmar. Så därefter så gled jag iväg till Elgiganten med pengar i handen och tänkte införskaffa ett nytt, fint objektiv. Men självklart så har dom inte inne det fast det finns i deras annonsblad. Så det blev en omväg till OnOff och där köptes det istället.

70-300mm.

Så nu längtar jag nästan liksom efter att träden ska bli sådära fint höstgula så jag kan få mig lite fina höstbilder.
Sen så for jag till Erika och pussades med henne, vi lagade middag och såg film.
 
Matlagning

Dagen därpå så var vi hundvakt, gick hundpromenader och spelade tv spel.

Hundpromenad


På kvällen så blev Erika sjuk, vilket inte var så lämpligt med tanke på att hon skulle iväg till italien på fredagen.
Så på torsdagen satt vi inne hela dagen och pussades och spelade tv spel, det var inte helt fel det heller.

Sen på kvällen så kom jag hem, och då bakade jag och besökte sen farmor och farfar med nybakade kladdkaka.

På fredagen så badade jag och Borg i Gropen, det kändes liksom vemodigt att åka därifrån när Borg sa att det kanske är sista gången vi badar här den här sommaren.
Det känns på något sätt som att den här sommaren bara flugit iväg, för det har den ju gjort, men det har har varit en bra sommar i alla fall, det är huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: linda

håller med om att sommaren liksom bara sprang förbi! men det har ändå varit min allra bästa sommar! :)

2008-08-11 @ 00:16:30
URL: http://pingvinmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0