Farväl jupiter.

Hej, sitter och käkar ben o jerrys och myser i det höstliknande mörkret utanför fönstret med lite Lasse.
Idag var både jag och Borg och klippte oss, mitt hår blev alldeles för kort, och nu så ångrar jag mig verkligen.
Fan liksom, tur att det växer ut igen, låt oss nu hoppas att det går snabbt, och ännu snabbare.

Sen så har jag även följt med Danne när han inhandlade lite kläder, och sen blev det en färning av Borgs hår. Brunt, igen.
Sen så blev det bad i gropen, det var mysigt.

Just nu så längtar jag till Lördagen, och att Erika ska komma hem. Det är verkligen på tiden nu, fattar ni att det är en vecka sedan vi sist sågs?

Här kommer 2 bilder.


Ben o Jerrys


Borg bak på min cykel påväg till gropen för ett kvällsbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0