Halstabletter och nylonsträngat.

Idag, och igår, har jag varit sjuk. Igår när jag kom hem från skolan så verkligen skakade jag av feberfrossa.
Idag har jag varit hemma och kurerat mig, börjar känna mig piggare och har en förjävla träningsabstinens. Jag vill åka till Piteå, bli frisk, och kunna träna.

Jag känner mig verkligen inte fräsch, jag menar vem fan gör det när man är förkyld? Men ändå, så skulle jag verkligen behöva träna också.

Idag har jag mest suttit och spelat gitarr.
Jag känner mig himlans dödsless på bloggandet, orkar aldrig ta mig tid att skriva ner några rader ens.
Men nu har jag försökt med det iaf, här följer nån random bild också, för att jag har så tråkigt!


Rödavinbärsbuske.

Kommentarer
Postat av: linda

hoppas du blir frisk emil! och fin bild förresten :)

2008-08-28 @ 21:58:52
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0