Ikea.

Idag har jag och min moder varit på Ikea och köpt möbler åt mig, och tro det eller ej, men vi höll sams hela dagen.
Det blev en bokhylla, ett skrivbord, massa lampor och ett sofföverdrag för min del. Bjuder på bilder imorn när allt är uppsatt.
Sen så har jag fått nå djävulst ont i ryggen på senaste tiden också, just nu gör det typ olidligt ont, trots att jag knapprat i mig lite alvedon.

Men nu vill jag ha lördag så jag får åka med Erika och hennes familj till deras stuga. Det blir bäst.

Nu ska jag gå och ringa Borg och sen sova på min onda rygg. Gonatt.


Haha, redo att tåga in på ikea efter 2 timmar i bilen.


Shoppingsugen mamma.

Ikea mat. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0