Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting.

Hejsan, det blir ingen målning idag, bara så att ni vet. Den sker imorgon istället.
Idag tänkte jag berätta lite om min lördag.

Jag och Borg hade Chips orgie, och sen spelade vi kubb med Danne och hans nya tjej, och jag bjöd på hembakt fika. Det ni.

Sen så låg Borg på en madrass i mitt rum och pratade natten igenom, sisådära fram till 4. (Äre dröm?!)

Idag har vi varit och gymmat, jag och han, Och så har jag fått tag i Sonic tidningen, så nu ska jag läsa Lars Winnerbäcks första interljvu på 4 år.

Jag saknar Erika, jag tycker att hon borde komma hem nu. Jag sover så dåligt ensammen, och jag tror faktiskt att jag blir en bättre människa när jag får pussa lite på henne.


Jag vill bara spy åt chips nu.


Boppen Cross och ett chips.


Mys med Lasse läsning.

Kommentarer
Postat av: borg

Det är dröm..

2008-08-10 @ 18:45:32
Postat av: Anonym

vart fick du tag på tidningen?

2008-08-12 @ 12:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0