Vi var där blixten hittade ner!

Jag sitter och lyssnar på Bränt krut vol 3, och jag kom på hur mkt jag saknar att se Lasse live. Det var ju trots allt underbart bra där i pontushallen den 15 november. För att inte tala om nu i sommar på lk.

Idag har jag varit och gymmat med Borg, och jag vet inte riktigt vad som hände efter vi gymmat klart men vi båda blev helt trötta och bara satt där utanför nautilus på en bänk och sjöng söndermarken. Hade helt enkelt inte ork nog att åka hem.

Sen när jag cyklade hem så fick jag det bästa "kedje-smset" jag någonsin fått, nått som verkligen var vettigt. XD


Kedje sms med humor (Y)

Kommentarer
Postat av: linda

kedjebrev (Y) men då ska jag skicka ett annat bra jag har fått. det är jättekul (6)

2008-08-11 @ 18:32:10
URL: http://pingvinmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0