1:a advent.

Hejsan.
Har ni hunnit få någon julkänsla ännu?
Jag har då massor av den varan, vilket jag inte brukar ha förrän några dar innan julafton.
På onsdagen så bakade jag med min farmor på förmiddagen, det blev knäck, ischoklad, lussebullar och någon chokladaktig jättegod kaka, också på kvällen var jag till Erika och julpyntade med hennes familj, riktigt mysigt.
Sen på torsdagen så var jag och Daniel och handlade julklappar hela kvällen. Så julkänslan har helt klart infunnit sig.

Jag har kommit på att jag nog skulle kunna jobba som musiklärare, på fredagen så fick jag hålla i 2 hela lektioner, och det var grymt roligt. Och givande.

Idag har jag varit på skyltsöndagen med Erika och nästan hela hennes familj(minus Eva), sen så har vi haft adventsfika här hemma med min släkt och sen har mitt rum julpyntats, så jag är i stort sett klar inför julen nu, vi har ju dessutom riktigt mycket snö för att vara den här tiden på året, så det är fin fint. Det skulle gärna få vara julafton redan imorn. Eller åtminstone fredag, så att jag och Erika får åka iväg till stockholm och inhandla lite mer julklappar.

Nu blir det Harry Potter läsning. Godnatt!

Fika

Kommentarer
Postat av: Lizette

Jag vill också ha julkänsla =) Har just nu ingen sådan, trotts julbak och julpynt^^ Och snö, här bara regnar det hela tiden =(

Harry Potter är bra, vilken bok läser du?

2008-12-03 @ 20:28:35
URL: http://fotogumman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0