Dagens fråga

Idag började det snöa en massa stora snöflingor när jag kollade ut ur skolbiblioteket vid 9 snåret på morgonen och jag blev genast hoppfull. Tänk om det kommer så pass mkt att man kan ta ut skotern på en sväng, eller åka lite längdskidor.
Så pass mkt blev det dock inte, redan efter en halvtimme verkade himlen ha tömt sina resurser och när jag gick över till lärkan för att ha musiklektion så hade det slutat helt. Attans liksom.

Dagens fråga också.
Vad är vitsen med att baka något om man ändå inte får äta det själv?

Kommentarer
Postat av: Garbomannen

Allt bra idag? =)



Ha det så bra.

2008-11-21 @ 14:02:32
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: borg

att glädja andra med sina mästerverk ;)

2008-11-21 @ 16:24:57
Postat av: H

Läs gärna min blogg!



Vem tror du åker ikväll på idol?

2008-11-21 @ 16:57:44
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0