Glasögon.

Hej hallå, idag har jag mött världen redan halv 7, åt en rejäl grötfrukost, med minst lika mkt socker som gröt, och sedan styrde jag stegen mot bussen i det iskalla vintervädret som råder. Väl i skolan fick jag reda på att det ju faktiskt är MR dagarna nu i veckan, så självklart. Inga lektioner.

Så jag återvände hem, tack vare min farfar som så snällt kunde hämta mig, annars hade det blivit att vänta från 8 tills 12 bussen gick, vilket är rätt snart.
Så istället har jag åstadkommit en hel del, röjt i köket. Spelat gitarr och tagit en bild på mig själv i glasögon för en gångsskull. Men vet ni vad? Ego bilder är inte min starka sida. Blir förjävlig på varenda bild, förrutom en där jag blev jätte söt. Kolla själv (; haha!

Sett nån snyggare i glasögon idag? (; Nej juste.


Bjuder på kanske världens bästa version av en väldigt bra låt.

Kommentarer
Postat av: linda

du passar verkligen i de där!

2008-11-14 @ 15:36:06
URL: http://lindaveronica.blogg.se/
Postat av: Verro

Det finns inte ord, han är helt enkelt the boss!

2008-11-19 @ 17:46:06
URL: http://vro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0