Godmorgon världen.

Vaknade för cirka 30 minuter sedan, kände att jag hade sovit alldeles för länge och klev upp för att äta frukost.
Kände mig dessutom grymt träningssugen, då jag faktiskt inte är förkyld idag, men det botade jag snabbt genom att trycka i mig 2 milkyway och 3 bounty så nu hatar jag mig själv lite för det faktiskt. Inte skönt att må illa liksom.
Så nu tänkte jag fan i mig försöka bestämma mig, vilket jag i och för sig försökt göra 100 gånger tidigare.
Men inget mera onyttigt längre, för jag missbrukar det ju bara tills jag mår illa.
Och det suger. Det var allt från mig. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: linda

Du är utmanad! Hitta utmaningen på min blogg. :)

2008-11-02 @ 13:38:32
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0