Jag har lurat mig själv för många gånger nu.

Hejsvejs gott folk.
Har nu fått reda på vart jag kommer spendera all tid fram till jul. Nämligen på praktik hos min gamla musiklärare. Förrutom måndag eftermiddar och fredagmornar för då kommer jag läsa Ensemble A. Det blir liksom i stort sett bara musik nu i slutet på terminen. Underbart säger jag bara.

Dagen har jag spenderat tillsammans med Danne största tiden, vi har promenerat, varit och gymmat och chillat på. Det var mycket trevligt.

Sen så har jag dessutom bakat, fast jag är inte riktigt säker på vad det heter. I kokboken så hette det radiokaka? Men jag vet inte om det säger någon så mycket. I alla fall så är det så att jag har fått en bok med massa goda och kladdiga recept av min mor, så jag tänkte att jag kan ta och försöka baka minst ett av dom varje vecka.

Och så har jag återupptagit mitt smallville nötande som jag var inne i för en period sen, nötte då säsong 6. Men nu har jag på bara några dagar hunnit till säsong 8 och har bara några avsnitt kvar där, av dom som kommit ut.

Eftersom jag och Danne varit på gymmet idag, och jag kände mig väldigt trött(men ändå full av energi?!) så har jag tagit och struntat i att träna något nu på kvällen utan städade istället hela övervåningen.
Så nu sitter jag här nyduschad och lyssnar på lite Lars och Håkan innan jag kryper ner i min renbäddade säng i mitt nystädade rum och slår en pling till Erika.
Hejs!



Kommentarer
Postat av: linda

hela bloggvärlden skulle gråta om du lägger ner din blogg, som du skriver. du är bra!

2008-11-10 @ 22:47:06
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0