Thunder road

Igår började det spelas julmusik här i huset, medans jag och Erika gjorde pepparkakshus.
Vilket jävla projekt det är att faktiskt få till 4 väggar och ett tak i pepparkaksdeg. Vad som var tänkt skulle ta drygt en timme blev ett niotillfem jobb, eller nästan. 3 timmar åtminstone.
Men det är klart, lite tid får man ju offra om det blir bra tänker ni, och nog fan blev det bäst!

På fredagen så befann vi oss i en vedeldad stuga tillsammans med Borg och Mört, det rykte in och var svinkallt till en början, men sen blev det faktiskt rätt mysigt. Kortspel och chipsätande liksom, och lite hembryggd öl som kanske inte blev någon succe, så vi stod och slog ut ett tiotal liter öl. Men det roliga med den var faktiskt att göra den i hemlighet och vara lite olagliga, det måste man vara innan man fyller 18 tycker jag. Annars kommer jag ju bli sedd som värsta tönten (; Och det vore ju fan så illa(nej jag skojjade, jag skiter i vad folk tkr om mig).

Nu har jag ett smallville avsnitt på nedladdning som jag ska ta och kolla igenom, det är typ så juligt det kan bli.
Så nu vill jag gärna ha massor med snö. Och massor med pengar, så att jag kan köpa fina julklappar till alla fina människor jag känner.

Såhära ser jag ut varje lördagsmorgon.

Och såhära ser Erika i stort sett alltid ut när jag ska ta kort på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0