Nano.

Idag hade jag tänkt inleda med ett enkelt hejsan.

Gissa vad, jag har greppat min kamera idag och lyckats fånga det fina pepparkakshuset á emil och erika.
Och så idag efter att jag tränat på gymmet så satte jag iväg till elgiganten för att införskaffa en ny ipod nano. Och jag måste verkligen klaga på deras service, fick stå och vänta i 30 minuter(30 MINUTER!!!!!!!) för att få köpa en liten ipod, dom borde verkligen ha mer personal tillgänglig.

Så har jag varit på körskolan idag och påbörjat kursen för att få körkort idag, så nån dag efter den 28 mars så kommer jag förhoppningsvis ha körkort. Så då får ni se upp när jag glider runt på stan med lasse eller håkan på högsta volym, gärna med Erika i framsätet bredvid och någon polare med i baksätet.

Linda tipsade om min blogg på sin idag också, det är bra, för jag behöver verkligen fler läsare. Har nog cirka 5 läsare per dag i snitt, så det vore ju kul om det ökade.
Och därför tänkte jag tipsa om hennes blogg.

Jag vet att hon har en canon 400D som hon jämt och ständigt går runt och fångar fina saker på bild med, hon umgås mycket med sina vänner som verkar betyda väldigt mycket, hon spelar fotboll(jag vet inte i vilket lag), och så funderar hon över saker, såsom om det är den eller den pojkfamnen hon vill somna i.
Läs hennes blogg(som jag inte vet hur man länkar till) här är adressen http://lindaveronica.blogg.se/


Ny svart ipod

Mitt och Erikas otroligt fina pepparkakshus, vi är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0