You wear nothing but you wear it so well

Hejsan, nu sitter jag faktiskt i piteå och skriver.
Gissa hos vem? Jo Erika! (:
Vi  har varit på ett uppträdande som rockettorna på musikhögskolan framförde, det var mysigt, sen blev det promenad hem i ett iskallt vinterpiteå. Men det finns faktiskt mer snö här, så det var inte så illa. Inte heller att få hålla Erikas vantklädda hand.

Jag har funderat på en grej, det finns vissa människor, eller jag har träffat på två stycken, som när man befinner sig i närheten av dom så blir man ibland alldeles ofokuserad på allting, men man märker varje rörelse dom gör, när man ska konversera med människan så går det nästan inte, oftast kommer orden ut i någon slags panik, och när du går förbi dom på håll på stan eller någon annanstanns så känner man sig alldeles febrig och jag brukar oftast hålla andan, sånt är knasigt. Jag är knasig.

Men nu ska jag gå och lägga mig och pussa på Erika, sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0