Bring it on home

Men gud, jag vet inte vad det är med mig. Förra veckan var jag galet trött, i helgen har jag varit hur tröttsomhelst, och idag är jag också galet trött.
Somnade sittande på kulturens hus i över 40 min, och när jag kom hem idag och hade käkat middag så somnade jag kring 18 tiden och har sovit ända tills nu. Inte kunde jag träna idag heller eftersom jag hade världens huvudvärk.
Antingen händer det något med mig när jag är så trött, jag undrar bara vad? Det kan ju inte vara normalt att vilja sova hela tiden.
Nu ska jag gå och sova(igen liksom).
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: linda

det är hårt när man är ung. då vill man va hög.

2009-01-19 @ 21:48:58
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0