Crystal bits of snowflakes all around my head and in the wind

Nu ska jag ta tag i mitt körkortspluggande. På allvar.
För jag längtar faktiskt väldigt mycket tills jag fyller arton år och har klarat av uppkörningen och teorin.
En underbar känsla skulle jag tro.
Typ en väldigt underbar känsla. Mums liksom.

Ikväll blev det 15 minuter intensiv boxning. Idag har jag tränat benen på gym. Båda passen var jag sådära härligt slut så att man bara vill spy. Det är underbart när träningen går sådära galet bra.
Imorn har jag bara ensemble A. Sen ska jag träna och sen ska jag åka iväg till Erika. Liksom underbart. Har saknat henne galet mycket i veckan.

Men nu ska jag gå och drömma om körkortet.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: linda

mobba inte mina nörd-skor! ;)



haha, om det är någon tröst så kan jag ta många foton! :)

2009-01-22 @ 21:17:20
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0