Det är ett sorgligt substitut.

Patetiskt att jag börjat min dag både igår och idag med att ligga och glo på tv:n i några timmar.
Det måste få ett slut, nu.
Igår såg jag dessutom Australia, den var riktigt fin. Jag gillar filmer där man kan drömma lite.
Och jag är så otroligt trött nu för tiden, för varje kväll så ligger jag vaken och funderar, det suger. För jag vill inte ha något att fundera över, jag vill kunna gå och lägga mig på kvällen och somna. Enkelt.
Idag har dessutom jag och Erika varit tillsammans i 9 månader och en dag.

Jag, Borg och Mört ska ta och lira lite pingis i min källare snart också.
Sen ska jag på middag hos min farmor.
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0