Det var natt och det var sol.

Jag har just kommit på en grej.
Jag legat och sätt im not there ikväll. Med chips och dip och trocadera, alldeles ombäddad i min röda soffa.
Och jag kände mig verkligen jävligt jävligt ensamen. Filmer är fanimig inte till för att ses själva. För det blir kallt och man kollar alldeles för mycket på filmen.

Im not there då? Jag vet inte om jag var alldeles för upptagen av mina "jag känner mig ensamen tankar" men den verkade inte handla om någonting. Inte på riktigt.
Inte som en låt, inte heller som en vanlig lördagskväll dom senaste 9 månaderna. Men så är det ju också bara en film. Och en film är ju aldrig bättre än den man ser den med.
Imorgon kväll ska jag på bio och se Australia. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0