Idoler

Idag är det fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag klev upp tjugo över sju och åt min havregrynsgröt med ett kilo socker och kanel.
Sen så satt jag och lyssnade på lite bob dylan innan det var dags att bege sig till lärkan för ensemble lektion.
Därefter så har jag faktiskt varit till körskolan. Börjat bygga upp lite struktur runt mitt körkortstagande.
Nu är jag hemma och lyssnar på The River med Bruce springsteen från albumet Live 1975-85.
Det är ett galet bra samlingsalbum. Och jag älskar att höra Bruce's historier mellan låtarna.
Underbart.

Nu är jag bara hemma en sväng somsagt, ska duscha och packa väskan. Sedan åker jag till Erika. Också det underbart.
Men den närmaste kvarten ska jag bara ligga på golvet och lyssna på Bruce springsteen.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0