När förtrollningen är bruten är det dags att ge sig av.

Idag började praktiken om. Jag infann mig på plats klockan 8 som bestämt. Men på grund av lite brist i kommunikation mellan mig och Helena så kom hon dit först tjugo i 10. Och inte var det nån lektion heller, så vi pysslade på och städade till i musiksalen.
Jag har fastnat för att läsa böcker nu igen också. Så det har upptagit ganska mkt av min tid idag.
Och så har jag slagits idag också, jag satte nämligen upp min boxarsäck idag igen, och gav den en 20 minuter lång omgång. Skönt, otroligt skönt.
Men nu ska jag ta och springa i duschen innan jag går och sover, imorn åker jag till piteå och pussar på Erika i hennes stuga. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0