Säg vad vi sa.

Gaaah, jag har typ smått panik. Jullovet är snart över, på bara några dagar. Vad hände med mina planerade överblivna dagar som jag tänkte spendera i sängen med en bra bok och en chokladask på magen?
Jag vill nog inte tillbaka till praktiken, jag vill börja skolan. Utvecklas, gnälla över att jag har mycket läxor och inget liv.

Gud så konstigt allt bara blev helt plötsligt, ibland så vet man inte riktigt vad som händer och det är konstigt därför.
Men när det är konstigt trots att man har någorlunda koll på vad som händer, då är det bara jobbigt.
Vad gör man då? Jo då lyssnar man på samma låtar om och om igen, hela natten, och undrar vad det var man förknippade med dom. undrarundrarundrarundrar.

Liksom, söndag måntro? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0