Söndermarken jagar mig


Jag är fortfarande krasslig och sjuk. Och min dator är fortfarande sjuk.
Jag lånar snällt mina föräldrars dator, och jag gillar inte vista.
Jag har märkt att det är otroligt dåligt med bra program på tv när man är hemma och sjuk.
Jag är också alldeles för slö för att laga mat. Så allt jag ätit idag har bestått av något jag har bakat och sedan glömt bort i frysen, såsom kokosprickar doppade i vit choklad, choklad muffins och en skål flingor med mjölk. Jag orkar inte laga mat. Jag orkar inte ens gå över gatan till min farmor som garanterat skulle laga mat till mig.
Jag har lyssnat på Bruce springsteen hela morgonen, så nu blir det en massa lasse.
Jag har till och med läst blondinbellas blogg nu på morgonen, det är fanimig ett tecken på att det inte finns mycket att göra när man är sjuk. Jag har hunnit spela 10 olika låtar på gitarr nu på morgonen också.
Det ända jag inte har hunnit är att plugga körkort och duscha.
Liksom sånna dära måsten, nu när jag tänker efter har jag inte ens hunnit borsta tänderna.
Något måste göras. Och det snart, åtminstone på en timme eller så.
Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0