Tooooooorsdag? Jo.

Det är fanimig inte lätt att vara tonåring. Idag när jag kom hem så slocknade jag direkt efter middagen, som jag käkade redan vid 4. Därefter har jag sovit till klockan 6. Och liksom, det är jobbigt att vara så trött att man somnar bara sådära, och det är jobbigt att vakna för man är så himla trött och seg och kroppen fungerar otroligt segt och allt jag kan tänka på är att få någonting sött att äta.
Så är det varje gång jag sover på förmiddagen.
Idag har jag skippat träningen, troligtvis inget jag kommer att dö av, istället har jag spelat trummor och nött in barré ackord på gitarren, min vänsterhand värker.
Nu ska jag gå och baka chokladbollar, imorn ska jag träna hårt somfan. Men det är imorn. Idag nöjer jag mig med att dega somfan.

Barréackord, Jo det kan jag nästan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0