Onsdag.

Hejsan världen. Idag har jag vaknat utvilad.
Nu är klockan 12 timmar senare, och gissa vad. Jag är fortfarande utvilad.
Galet. Men det ska ändå bli skönt att sova ut imorn.

Jag gillar att vara en bybo.
Jag gillar att spela pingis på kvällarna i en trång källare. Jag gillar att sparka omkring i djup snö på oplogade vägar. Jag gillar att diskutera skoter,skoter,skoter och några moppeminnen med Danne. Jag gillar vänner. Jag gillar sommar. Jag vill tamefan ha sommar nu,nu,nu. Jag gillar att lyssna på musik, så därför så gillar jag spotify, ett utmärkt program måste jag säga. Jag gillar lars winnerbäck. Jag gillar att köra bil. Jag gillar att jag snart har körkort och får köpa folköl. Jag gillar att jag är så jävla snygg. Jag gillar att spela gitarr. Ibland gillar jag inte att spela gitarr. Jag gillar att sjunga. Jag gillar att skratta. Jag gillar att leva. Jag gillar att dricka vanilj latte. Jag gillar bra låtar som man bara vill dansa till resten av dagen. Jag gillar att pussas. Jag gillar att kyssas ännu mera. Jag gillar kramar. Jag gillar att sova. Jag gillar att sova med Erika. Ännnu mer gillar jag att vakna bredvid henne. Jag gillar att se film. Jag gillar att fotografera. Jag gillar att springa.
Jag gillar att vara mig.
Jag vill ha sommarlov.
Med körkort.

Bruce springsteen och The E-Street band spelar i sthlm i sommar. Fan vad jag vill se dom!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: linda

"jag gillar att vara mig" är nog det smartaste och bästa man nånsin kan göra! :D

2009-01-22 @ 16:59:49
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0