Det svarta guldet.

Check.
Gräset klippt. Ja.
Åkt till finland. Nej.

Planen från igår flöt inte som planerat när sponsorer svikte.

Jag har haft galen abstinens idag sen jag beslöt mig för att sluta med socker och koffein.
Har fuskat med sockret. Men med koffeinet ska jag vara stenhård.
Ögonlocken ville stängas igen där kring 15 snåret. Men då begav jag mig ut och sprang istället.
Det funkade ungefär. Nu efter en dusch så känner jag mig lite som en människa i alla fall.
Även om jag vet att kaffets nattsvarta arom skulle få mig att känna mig lite mer levande, så tänker jag inte vandra den vägen igen. Jag försöker låta bli i alla fall.

Nu väntar jag på middag innan det är dags för basket i kallax med världens sämsta korg, men med det ultimata basket laget.

Får hoppas att natten förflyter utan något koffein återfall.
Imorgon ska jag till tandläkaren 11.00.
Jag klev upp halv tolv idag.
Det betyder tidig morgon imorgon. Jag blundar för det när jag tänker på hur mycket jag vill ha det givna morgonkaffet.
Nu får gitarren bota abstinensen.
Milkshake skulle vara gott ikväll.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0