Rubriken ger inga olösta gåtor idag

Ni vet vad man säger.

Kreativiteten dör ganska lätt när man inte har något beroende.
Men igår blev det en rejäll koffein refill.
Hipps vipps så var sömnlösheten ett faktum och jag skrev till klockan 4 på morgonen.
Då var det ännu skönare att vakna tidigare av att rummet är obehagligt varmt.

Jag tycker det är lite synd att Elmo lägger ner, jag menar dom är faktiskt sköna.
Och mitt sällskap var ju helt underbart.
Boden alive i övrigt vill man ju bara skratta åt, eller gråta.

Vi ska på dop idag, vi är sena.
Jag måste skynda mig att äta lunch. Verkligen skynda mig.

Bloggen, vi har semester.
Visserligen jobbade jag i ett 30 gradigt condis halva lördagen.
Usch.
Vill aldrig mer jobba i hela mitt liv.
Fikat talar till mig.

Men nu ska jag sätta mig och sova i min broders bilbaksäte.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: erika

ditt sällskap fredagen eller lördagen? ;)

2009-06-28 @ 15:59:38
Postat av: borg

haha, skulle tippa lördagen ;) eller så kanske jag inte skulle de ;D vem vet, emil har svaret :D

2009-06-28 @ 21:15:01
Postat av: emil

Mitt sällskap FREDAG OCH LÖRDAG :D:D:D:D

2009-06-29 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0