Att vinna

Förlorade kampen om musiken igår.
Paulinas musik på dagen. Dannes musik på kvällen.
Var vinnare under några sekunder då bad cash spelades.
Gick vidare.

Kände mig ändå som en vinnare.

Blev både julmarknad och pepparkaksbak igår.
Och på fredagen blev det ju den ultimata kladdkakan.
Vet inte om jag och Passe äter för mycket eller för lite socker.
Känns som att vi oftast blir så rastlösa medans alla andra vill se film eller så.
Kanske dricker vi för lite alkohol.
Paulina hade någon slags antydning till det idag.
Fast jag tolkade det nog som jag själv ville.

Blev förresten sviken av Micke igår.
Han föredrog att åka FJORD med emil och Danne framför att åka passat och lyssna på håkan med mig och Paulina.
Fast vi vann. Hann utveckla våra sinnen.

Skulle bli mer anonym i min blogg.
Det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0