Broder Dag

Glömde bort att uppleva dagsljuset idag.
Har inte gått utanför dörren ännu.
Har dock inspirerats till muffinsbak. Gjorde dubbel sats av allting och åt upp ungefär hälften.
Det ledde till ett skönt illamående som jag tänkte bota med hamburgare och stekt ägg.
Efter att jag ätit ungefär halva hamburgaren så insåg jag att jag stekt den lite väl snabbt och att den var röd i mitten.
Tänkte att jag inte dött efter första halvan och nog inte lär göra det av den sista heller.

Kanske dock bättrade på mitt illamående.

Men med lite Broder Daniel så kan man ju komma på toppen av botten humöret igen.

Funderar på att vandra ner 2 våningar. Till källaren.
Cross trainer och Bastu får bli ett mål.
Sedan kanske man får med sig Danne till att kriga sig igenom någonting.
Ska dessutom höra vad Passe och Esse tycker om Tron.
Paulina trodde att hon skulle gilla den eftersom vi har så olika musiksmak och säkert har olika filmsmak också.
Kan redan nu satsa mina pengar på att hon kommer bli besviken.

Nu tänkte jag crossa på trainern dock.
Tror att jag återkommer senare med en rapport om hur det gått.
Känner mig lite skeptiskt mot att det kommer gå bra.

Adjö. God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0