But we knew we were right and you were wrong

Kastade i mig Kaffe och någon slags tårta till frukost.
Oerhört gott.
Grundade sedan med Youghurt och äpple.

Min Mormor och min morbrors Barn är här.
Trevligt med lite mer folk i huset ändå.
Känns som att Isabella lyssnar när man pratar med henne.
Sen så är hon lite väl mycket rockstjärna och struntar i vad man säger åt henne ibland.
Fast ibland, eller nästan hela tiden, är hon lika öppen i sinnet som jag är när jag druckit mig öppen eller har fått i mig 7 koppar kaffe på en halvtimme.
Ser möjligheterna med världen.
Lärde henne att sätta i en kontakt i väggen idag. Sedan upptäckte hon att det var roligare att dra ut kontakter.
Vi drog ut en elljusstake och spred mörker över världen.
Men hon sprider så himla mycket ljus med sig så det gör ingenting.
Barn kan vara himla mysiga ibland. Speciellt den där åldern tror jag. Det vill säga 1,5 år typ.
Hon verkar gilla mina gitarerr. Alla brukar ju säga att barn i deras närhet ska bli någonting stort.
Bara för att.
Men jag tror att hon kommer komma långt i livet.
Och nu har jag säkrat mig själv.
För gör hon det kan jag säga: "Jag sa redan när du var liten att du skulle bli något stort".

Annars kan jag säga att man ska vara nöjd med livet.
För det ska man vara.
Jag har inte blivit någonting stort ännu i alla fall.
Men jag är ändå nöjd.
Har stora vänner.

Inväntar tiden 4 timmar framåt.
Då sitter jag förhoppningsvis i Dannes Fjord påväg mot äventyr.
Härliga saker.

Var en fin dag utomhus idag har jag dessutom sett.
Upplevde den dock från insidan av huset.
Kan vara bra det med.

Är dock ganska taggad.
Redan nyduschad i brist på annat.
Redan påklädd igen.
Fixar jag håret och sprättar första så är jag ju i stort sett klar.

Visserligen måste jag knyta mina kängor. Räknar med en halvtimme där.

Ett år hit eller dit.
Åren flyter ihop mer när man blir äldre tror jag.
Nu kan man relatera till olika saker, även några år framåt.

Ska relatera till allting ikväll.
Blir perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0