December

Fan vilken affärsman han verkar vara Jocke Berg.
Kanske aningen svår också. Har ju dock aldrig pratat med honom. Många kan nog verka dryg när dom blir interljuvade.
Men han gör ingen falsk marknadsföring då.
Försöker inte få livet att verka speciellt bra.
Eller kärlek.
Bara att den betyder något.
Att det är fint.

Känner mig kanske lite besviken på Martin.
Han har lite grand gett ett sken av att man skulle vara skyddad när någonting händer när man är full.
Egentligen så är man ju inte det har jag insett.
Fast det är ju bra att se posetivt på saker.
När jag hör på hans låtar så känner jag mig inte besviken längre.
Bara när jag ska vara med mig själv och inse vilka sätt man kan ta till ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0