Det är något stilla mellan mig och våren

Imorgon är det äntligen fredag.
Idag blev vi inte ivägkörda från gymmet. Jag och Passe.
Eller vi blev det efter typ en timme. Men då kände jag mig nöjd med min insats.
Firade med en lyxshake på max tillsammans med Borg och Passe.
Sen så tog vi och inhandlade lite grejer inför helgen, jag och Paulina.
Det ser ut som att lördagen kommer innehålla bakning av knäck, ischoklad och tilllagning av palt.
Kan ju bli intressant att se hur pigg man känner sig på lördagen. Men det ska nog gå bra.

Imorgon så ska vi till lövskatan efter skolan och ladda upp med massor utav håkan.
Vi försökte ladda upp lite grand idag, fast jag råkade svara fel när jag skulle hjälpa Passe med körkortsteorin.
Men vi kom fram till att Håkan är enklast, för det är nästan den ändå artisten som båda gillar.
Och så är han ju bra.
Ska nog ändå utmana imorgon och spela hästpojken eller så.
Vilken härlig syn att det dessutom stod ett flak cider och en kvarting och väntade inför morgondagen.
Blir väll en tävling mellan mig och Passe.
Startar kl 14.
Hoppas att den aldrig slutar.

Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0