Dirty Days

Gårdagen bjöd på livets bästa.

Började kvällen med att gå från Borg till örnäset där förfesten skulle äga rum.
Hade åtta cider i en påse. Tänkte att man kunde ta någon på vägen. Slutade med att alla sänktes.
Var extra underhållande när vi använde någons staket som kapsylöppnare.
Sedan kunde vi landa på kvarterskrogen och dricka några öl då även Danne anlände.
Sedan växte vi som människor och blev för bra för kvarterskrogen så vi sänkte några snabba levels och vandrade till en estetfest med krissi och hennes själsfrände.
Sammanfattat, jag och borg kunde öppna monster och sänka en kvarting.

Danne blev Broder Daniel och hörde fan inte hemma enligt honom själv.
Slutade med att Maxmaten lockade oss dit och sedan tog jag och borg oss inte in på Kafelino så vi landade på Corner där vi lärde känna lite nytt folk som sedan drog med oss till allstar där vi tog oss in trots bristande ålder.
Sedan så träffade jag och Borg en musikprofil från Luleå, jag ordnade en synthspelare och en sångare till mitt band och knöt lite andra onödiga kontaktband tills det började brinna och vi fick utrymma stället.

Promenerade till hertsön i kylan och blev fan inte nyktrare av det.
Insåg att livet har tagit en annan vändning än festerna på lövskatan.
Då drack man bara och sedan så däckade någon och man själv fick väll växa lite i varandras armar och skaffa sig nya perspektiv.

Nu behöll jag alla perspektiv och insåg att Corner var det bästa för dom gick med på att spela Dirty Days och lärde mig och Borg vilken som är den bästa cidern.
Gillar tanken på att leva som i den låten.

Har tappat fokuset i bloggvärlden.
Ska återfå det imorgon och skriva som jag brukar.
Vara mig själv.
Ska bli skönt att ligga ner och kvar och stilla.
Sedan på fredag ska det bli desto skönare att festa in det nya året.

Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0