Eller något helt annat, som också är privat.

Hade ett annat perspektiv på livet tidigare idag.
Trodde att jag skulle spela in musik. Så var tydligen inte fallet nu.
Har ju ganska lätt att bli besviken när saker inte händer som jag tänkt.
Kanske är lätt att överreagera när man är 19 år.
Fast det kom liksom en tomhet. Har hela morgonen funderat på hur jag ska lägga upp inspelningen.
Nu blev det tomt.

Jag brukar försöka hålla planerade saker.
Livet blir enklare då.
Sen så brukar jag försöka krydda livet med lite oplanerade saker utöver.
Fast det är en annan historia.

Ska snart ta volvon till Micke och dricka kaffe tror jag, undrar om Passe dyker upp. Skulle ju vara trevligt.
Men efter dagens första nederlag så ska jag lägga ner allt hopp.
Bara lägga hoppet till att jag får kaffe i alla fall.
Borde inte kunna leda till besvikelse.

Ingen hör ju ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0