Får jag gå precis nära?

Imorgon andas jag för att jag vill.

Ska skjuta kaffe i oändliga mängder.
Ville skjuta alla cigaretter idag när jag sprang på löpbandet på nautilus.
Dåliga grejer cigaretter. Förkylningar också.
Kanske inte då man lever i nuet. Men när man försöker leva löpdrömmen så är det inte så härligt att ha cigg och förkylning i bagaget.
Men nu ligger det visserligen bakom mig. Imorgon är en ny dag. Ska packa väskan full med intryck då igen.

Klarade förresten inte av att hålla mig från light till nyår. Förlåt Paulina.
Men du har ändå inte kommit hem ännu. Så är du inte här och styr upp saker med typ fika så får du skylla dig själv.
Fast det är ju mig det drabbar.

Kroppen förvandlas till Iggy pop för en stund.
Sedan måste man dricka ett till glas.
Förvandlad igen.
Har dock bara brutit Light förbudet 2 gånger under lovet.
Insåg just att det var 3 gånger.

På söndag blandade jag Light monster med vodka. Så det är klart ursäktat.
Sedan blandade jag vodka med Pepsi Max. Också det ganska okej.

Sedan köpte jag light julmust på willys för att det var halva priset.
Detta skedde nog på tisdag.
Sedan så har jag druckit pepsi max idag. En hel flaska.
Rakt ner i halsen på mig.
Ut i ådrorna.

Ska kicka in en Kick up eller onico under läppen imorgon tror jag.
Vilken lycka.

Har kanske gått runt och tänkt på andra saker än just henne några dagar nu.
Fast jag insåg att jag tänker på henne hela tiden egentligen.
Erkänner bara inte färg i bloggen eller i humöret.
Har faktistk varit ganska tom på känslor några dagar.
Inte ledsen, inte så jätteglad.
Vakum.
Jullovet har tagit över mig och mitt största intresse är att sova eller dricka kaffe.
Det kanske lät deppigt. Men jag menar det inte så.

Ska dock börja tänka lite mer.
Eller jag gör det.
Men känna efter lite mer också.
Kanske slår en signal imorgon.
Hör om ni har skjutit något. Isåfall kanske saker kan ordnas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0