För när du var där

Trycker kaffe som aldrig förr efter min 12 timmars sömn inatt.
Man mår kanske ganska bra av att sova, men jag får så himla ont i ryggen bara. Och ljumskarna.
Måste bli frisk och få röra på mig, bota stelheten.
Är redan nu sugen att sprätta en cider.
Sitter och spelar gitarr och det skulle passa rätt bra till.
Kaffe passar också bra såklart.

Sedan ska jag passa in mig i duschen innan man ska förvandlas.

Drömde en ganska rolig dröm inatt.
Undrar varför folk ofta har dåligt självförtroende i mina drömmar.
Drömmen upplevdes som fin när jag drömde den, men nu i efterhand är jag lite osäker. Eller fint var det ju.
Konstigt att jag minns allt så himla tydligt också.

Dags att gå till botten med det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0