För sista gången på nära håll

Vaknade upp med en förkylning idag.
Tredje koppen kaffe nu.
Söker bot med allt det svarta.
Måste ändå ta tag i städningen och bakningen.
Kanske det lättar upp mitt hjärta med lite julstämning.

Ska ta och kolla igenom några avsnitt av mysteriet på greveholm.
Kent är så farliga att lyssna på.
Sitter och kollar in i väggen och hör på samma 4 låtar om och om igen.
Tänker på samma person.
Undrar om hon har tänkt någonting på mig.
Idag åker hon iväg till stockholm.
Funderar på att dra iväg ett samtal på annandagen då man är skyddad.
Kanske borde ringa när man är helt oskyddad istället.
Öppna upp sig helt och hållet.
Fast det låter väll inte riktigt som mig längre?
Jag har ju bytt bana här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0