Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Upplevde en koffeinkick idag.
On off hade sådana dära kapselmaskiner och man fick provsmaka.
Jag och Micke skulle kolla om kjell jobbade där.
Svaret var att han inte jobbade där idag i alla fall. Men att alla män som jobbar på on off verkar ha rakad skalle.
Kanske något mode som jag är för ung för att förstå.

Skönt att man inte är för gammal i alla fall.

Men jo, en enkel expresso och sedan en dubbel hann jag prova.
Sedan så inhandlade micke hörlurar och vi hann springa till bussen innan min biljett gick ut.
Vinst.
10 kr för kaffet skulle man kunna säga.
I övrigt så skulle en sådan där maskin bli en dyr investering. Typ det dyraste kaffet man kan dricka.
Jävla lyxfasoner. Smakar inte ens så där oerhört bra.

Kommer ihåg att en person sa att Expresso var bra, för då kunde man liksom klämma ner flera koppar kaffe i en kopp. Få samma effekt.
Jag gillar själva drickandet av kaffet.
Sen är väll koffeinkicken en bonus. Mängden är ju en känsla.

"Under tiden som jag väntar" är en helt briljant låt. Texten passar in nu.
Men det har varit en bra låt hela tiden.
Tog förresten tillbaka ett uttalande jag fällde för en period sedan.
Live musik kanske kan vara playback ändå. Förrutom sången då.
Vann lite på det, en axelklapp typ.
Förlorade en kram.
Ligger på minuskontot skulle man med andra ord kunna säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0