Ge mig allt du har

Det blev en klassiker idag.
Ville egentligen må illa hela dagen men tinade upp när jag insåg vilken magi bra kompisar har på en.
Idag drog jag och Borg en halv klassiker och gick hem från Max på storheden.
Testade falafel till min burgare. Tror jag kan leva utan det. Fortsatte att ösa peppar över burgaren.
Har gjort det över dom senaste fyra maxburgarna jag käkat, efter att Passe lärde mig.
Kanske borde öka dosen från 2 påsar till 3.
Blandade dessutom cola zero, sprite zero och vanlig fanta.
Sen drack jag kaffe också. Borg med.

Borde vara oerhört intressant att höra hur jag äter. Åt med bestick kan jag tillägga. Ingen Jenny G jobbade.
Fast det jobbade en annan mycket trevligare tjej. Hon var säkert nyanställd och tror att man måste le hela tiden.
Hackade på min konversation om falafel och tipsade om dipp. Jag skippade den och känner ingen större förlust. Lär nog inte beställa det något mer ändå.

Sen gick vi i alla fall hem från storheden, eller vi gick till preem på mjölkudden, det vill säga en halv klassiker.
Vet inte varför vi tände en level på vägen hem. Kanske för att vi trodde att den skulle visa vägen.
Sedan hämtade Danne upp oss i fjorden och vi kunde hälsa på Mört.
Sen har vi styrt upp NHL spel hemma hos mig tills alldeles nyss.
Övervägde att ta en kvällspromenad som igår.
Men det alternativet kändes alltför ensamt, nog för att det är lika ensamt hemma framför datorn.

Blir säkert intressant med bio på fredag. Ska se någon film som jag egentligen bara ville se för att Passe ville att vi skulle se den. Nu ska jag ironiskt nog inte ens se den med henne.
Fast jag får ju bara skylla mig själv.

Skulle vara gott med en dryck som alkohol om man var garanterad att inte känna ångest efter saker man gjort under det inflytandet.

Jag insåg idag att jag lite grand har glömt hur det är att vara tillsammans med någon.
Man lär sig ju som att läsa varandra såklart.
Och att vara ärlig mot varandra.
Det är en grund.

Avslutar inlägget här. Kanske kommer tillbaka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0