Han berättar framför kameran

Drömde att jag var någon annan.
Insåg att jag är jag.
Härliga insikt.
Vet inte riktigt hur många tonåringar som läser det här.
Men det finns bara en sak att inse.
Drick alkohol.
Man kanske gör saker man ångrar. Men samtidigt så ångrar man sig om man aldrig gör saker också.
Det går liksom inte att komma ifrån.
Men ni måste förstå att sen så vill ni inte vara den där personen som har suttit på sitt rum och spelat tetris hela jävla livet.
Det tror jag på idag i alla fall.
Kan ju bara tala av egen erfarenhet. Man måste ju genom både skam och drömmar.
Har börjat ta mig igenom det nu.
Hör av mig när jag kommer fram på andra sidan.
Förvandlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0