Här kommer min enda vän.

Har nog aldrig beskrivit min relation till kaffe förrut.
Sitter nu med morgonens tredje kopp och har ytterliggare en som väntar i kannan. Det är en skön känsla att veta att någonting väntar.
Då har man dagen räddad i ytterliggare några minuter.
Kanske till klockan ett.

Ska ta och kolla igenom julkalendern också.

Läste igår om en undersökning som visar att sömn gör folk vackrare.
Eller som rubriken löd: "Sov dig vacker".
Känner mig lite lurad av det. I undersökningen så hade man jämfört folk som sovit 7 timmar en natt och sedan varit vaken 31 timmar i sträck.
Klart som fan att man ser vackrare ut efter 7 timmars sömn än ingen sömn alls på 31 timmar.
Tänkte mer att det skulle vara, sov 9 timmar varje natt än 7 timmar så ser du bättre ut.

31 timmar i sträck, vettefan om jag ens varit vaken så länge någon gång.
Det är ju som att säga att folk ser bättre ut om man är nykterist och så tar du en bild på någon som varit nykter en vecka och någon som just festat till i 2 dagar.
Helt orelaterat.

Har dessutom Maraboukaffe som väntar.
Köpte det för att få Passe att börja gilla kaffe mer. Det funkade kan jag tilllägga.
Fast nu måste jag ju dricka upp det där jävla kaffet själv.
Bara 3 koppar. Lika bra att börja häva i sig redan nu!
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0