Här kommer solen

Vaknade upp ur juldvalan idag och tog mig iväg till stan.
Innan det så fick jag först besök av min kusin som kommit hem från england.
Sedan fick jag finbesök av Borg och Danne.
Vi drack kaffe, blev dock inte helt förvånad när Danne tackade nej till en kopp. Vart sätter grabben allt?
Jag kanske tappade konceptet lite grand och så idag när dom var här. Fokuserade mest på hur nice det ska bli med fest på annandagen.
Kanske för att julen bryts upp då.
Det blir som en uppladdning inför nyår.
Och så blir det ju med Danne och Borg.
Då kan livet kännas helt igen.

Undrar om Kristin och hennes vänner har samma koncept som mig och Borg eller om dom dricker ett glas vin och säger att dom tycker det är gott?
Jag och Borg kan i alla fall stå för att det är äckligt.
Slöt ett räddande avtal med min bror imorse.
Nu återstår bara 2 uppgifter innan julafton.
Det är att:
1. Ta ut pengar till min bror imorgon, och sedan träna.
2. Städa övervåningen inför julen.

Ska kanske umgås omhämmat med släkten ikväll.
En liten mjukstart inför julafton med andra ord.
Min far hade dessutom städat när jag kom hem idag, och lite julkänsla börjar jag få ändå.
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0