I go to the places were i been before

Trotsade vädret i typ 10 minuter. Sedan vann snöstormen och jag försvann in igen.
Chokladen vann också, är så jävla äckligt mätt har bara dom äckliga likörgodisarna kvar i Aladdinasken nu.
Skulle vilja springa bort mättnadskänslan typ.
Komma i form, bli snygg och vältränad liksom.
Men vad fan, det har man tänkt förr.
Har varit kär förut också.

Trodde att vi skulle och träna idag, fast nog är det ju en fin uppoffring att du åker hem till honom när han har sprungit hem.
Borde kanske egentligen inte räkna med någonting annat.
Saknar bara tiderna när jag alltid tog 21.15 bussen och du alltid stannade kvar. Och sa att jag missat min buss.
Eller när vi bara sprang iväg. Som när vi åkte iväg och ställde oss uppe på någon lite  kulle och bara såg ut över vinterkvällen. Höll om varandra även om vi inte borde gjort det.
Fast nu har vi väll gjort ännu mer som vi inte borde. Och så gör vi ju ingenting längre.
Hatar att livet måste vara så jävla allt eller inget.

Ska vakna tidigt imorgon.
Planen är följande.

Kaffet ska visa mig vägen imorgon. Har tänkt bli hög på kaffet.
Uppleva en koffeinkick. Var ju ett tag sedan. Imorgon är det dags.
4 koppar på morgonen. Några stycken efter lunch.
Sen ska jag till Micke och dricka hans Vanilj-kola kaffe som bara jag gillar.
Gör dom en tjänst.
Sen ska jag ju på bio med mina favoritgrabbar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0