I wanna see you someday

Planerna inför nyår verkar lite flytande.

Slog igång lite Bad Cash och insåg att vad fan spelar det för roll.
Vi har en förfest att våldgästa, En sjua att tömma, level att skjuta.
Med vi menar jag Borg.
Sedan så kan det ju tillkomma lite drömmare i den konstelationen.
Tast och Danne.
Vidare mot Corner.

Ska önska Dirty Days.

Måste tagga ner nu dock.
Det är torsdag imorgon, och vill inte att hela dagen ska kännas som en väntans dag.
Blir tacosmiddag imorgon.
Shit vad jag ska pressa.
Vore därför extra bra om jag tog mig iväg till Nautilus.
Men vädret får bestämma säger jag.

Insåg att vi såg 3 timmar film idag.
Jag, Danne, Borg och Micke.
Vet inte om jag var närvarande hela filmen.

Nu är jag närvarande dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0