Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Kanske formulerade mig otydligt tidigare. Jag hoppas nå så in i helvete.
Drömmer.

Ska bara inte må dåligt av det.

Har ett bra perspektiv på livet med en Onico under läppen.
Såg Tron med 4 sköna grabbar idag.
Var verkligen skönt att jag såg den innan nyår. För nu kan den definitivt kvala in som nummer ett på min lista över dom sämsta filmerna jag sett i år.
Börjar somsagt inse charmen med att festa. Eller baka, det är också trevligt.
Om det hade varit dom klassiska.

Ser fram emot morgondagens kaffe. I övrigt vet jag inte vad jag väntar på. Morgondagen kommer ju komma så då får den väll göra det.
Har inga förhoppningar så då kanske det ändå blir bra.
Väntar på att telefonen ska plinga till med ett sms som säger att jag ska komma.
Den är tyst dock. Har varit tyst en vecka.

Fick visserligen ett sms av Danne nyss. Hoppades på att det skulle vara från någon annan.
Men det stod: låset funkar. Också det ett skönt medelande att få. Men med tanke på mina förväntningar och drömmar så blev jag väll lite besviken.

Tänk på all bra musik som finns där ute i livet. Och tänk på alla somrar man har framför sig.
Även våren. Gatorna känns mycket lättare att vandra runt på då. Kaffet får effekt igen.
Hoppas att vi kan leva livet hand i hand i vår. Sen när sommaren kommer så blir jag arbetslös och vet fan inte vad jag vill syssla med.
Men dom tankarna ska jag radera. Bättre att leva medans man lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0