Inte känna något ansvar

Vilket jäkla fruktliv man lever. Har precis smällt i mig en apelsin och ett äpple.
Lös gåtan.
Svaret är att alla andra kvällar i veckan har jag ätit godis och fika istället.
Tänkte istället hela kroppen med C vitamin. Kylan får mig att vilja stanna inomhus för en tid.
Började precis uppskatta lovet och inse att sömn hur länge man vill verkligen är härligt.

Har suttit och frusit i Dannes lillstuga tillsammans med honom och Borg.
Sedan vandrade vi i en evighet för att komma tillbaka till mig.
Kyla får alltså saker att räcka längre.

Maximal julstämmning imorgon. Ska kickstarta hjärtat med sju koppar kaffe imorgon har jag bestämt.
Lite som att öppna alla luckor i en chokladkalender på en gång. När man ändå har en 200 gram marabou som ligger och väntar.
Men det blir nog bra.

Har tappat djupet i mina inlägg.
Blir en annan människa av att ha lov och hålla mig från alkohol.
Var lugn gott folk.
På annandagen så kommer en annan typ av inlägg komma strömmande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0