Isvatten

Hejsan bloggen.

För att beskriva dagen genom kaffekoppen.
En bra dag.
Fick dricka en kopp med Borg. Han bjöd på lite humor också. Det är sådant man behöver i vintervardagen.
Hårda skämt om andra. Sitter fint så länge ingen mår dåligt. Och det gör nog ingen.

Har just käkat kebab till middag och tänkte fira med en kickup orginalsmak.
Det blev det värsta jag fan i mig smakat.
Illamåendet blev ett faktum och jag har nu räddat situationen med en chokladmuffin och en kopp kaffe.
Zoegas julkaffe dagen till ära.

Vet inte vad mer man ska säga. Skulle vilja gå och sova. Har drabbats av vintertrötthet.
Ser 100 år äldre ut i spegeln tycker jag.

Kanske skulle ge upp alla koncept och börja leva på level och kaffe.
Skulle nog kunna bli en skön kombo.
Är dessutom förbannat sötsugen sen jag gav upp light igår.
Har redan gett efter men ska från och med nu stå emot sötsuget.
Önskar mig en sjua i julklapp.
Tror inte att den kommer ligga under granen på fredag dock.

Dags att ta tag i gitarren och börja inse att livet inte hänger på en person.
Var dock lite väl kallt avslut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0