Kaffe och snö

Förtjänade en high five imorse för att jag tog mig upp 09.53.
Möttes dock inte av någon sol. Konstaterade besviken att det snöar istället.
Har nu tryckt frukost och skjuter kaffe in i systemet.
Funderar på att höjja musikvolymen och lägga mig i sängen en timme till.
Farligt.
Men dom kan inte höra musiken.

Torsdagen kanske snart har passerat ändå. Ska ta och rycka upp mig och tvätta en del. Städa också.
Och så var det ju träningen på Nautilus. Är inte så taggad i nuläget. Men efter lunchen borde man ju kunna klämma in ett pass.

Bloggen har förvandlats från känslostorm till planerare känns det som.
Kanske en mer anonym vändning i slutändan. Och det kan ju vara bra.
Spelar nog inte så stor roll.

Så länge mina läsare kan leva med besvikelsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0