Känner samma sak

Kommer ihåg en hel del av vad jag drömde inatt.
Satt massor med folk och rökte inne på mitt rum. Jag försökte övertala dom att gå ut på balkongen. Har för mig att det var sommar.

Dom rökte dubbla cigaretter hela tiden. Vet inte vart jag hittat dom så kallade vännerna.
Jag blev övertalad att ta ett bloss i alla fall. Då vet man att man inte är vaken.
Sen så blev min mobil avbruten på mitten och jag blev uppringd och fick höra att Borg låg däckad.
Fast min mobil var somsagt avbruten så jag kunde inte höra någonting i den. Jag visste bara att okej nu har borg däckat.

Sen mötte jag en fin människa i korridoren påväg ut.
Sen var jag i en annan korridor och vi var andra människor. Levde på spänning.
Sedan så vaknade jag och kunde inte somna om.

Är inne på andra koppen kaffe nu. Men tredje ostmackan med ägg och majonäs på.
Kände mig super hungrig imorse, nu har det övergått till ett slags mättnadsillamående.
Får helt enkelt ta och dricka mer kaffe.
Må illa några dagar och sedan gå vidare.

Slaktade dessutom mitt pepparkakshus igår. Vågade bara inte blogga om det.
Kan säga att det smakade mycket bra. Mickes och Paulinas hus är fortfarande orörda dock.
Tömde dessutom ett varmt avslaget glas pepsi max som stod kvar här från igår.
Smakade bra i kombination med kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0