Kevlarsjäl

Har varit och tryckt en lyxshake på max med Danne och Borg.
Danne bangade. Vet fan inte vart grabben sätter allting.

Hatar att kylan ska stänga in oss i husen.
Kanske var jag en person som tidigare kunde gilla att sitta inomhus i juletider.
Nu ogillar jag juletiderna. Känns så jävla tvingat att vara hemma och vara med släkt.
Varför kan man inte bara göra som man vill istället?
Skulle vilja festa mer med Borg. Festa mer med Passe också.
Vara mer med båda två.

Har inga förväntningar på morgondagen.
Vet bara att jag ska upp innan klockan slagit åtta och det känns som världens utmaning redan nu.
Men nog ska jag klara det.
Tänker på allt kaffe jag får dricka.

Känner mig så mätt. Men orkar inte ta mig ut och promenera eller någonting.
Funderar på att ge upp min själv och sätta mig och spela xbox. Men det skulle innebära förflyttning från datorn till soffan. Vet inte om jag är redo för den förflyttningen.

Skulle dock vara redo för att åka iväg och lämna allt en period.
Du jag och vi skulle vara det perfekta sällskapet.

Ska vandra till bussen imorgon. Vi får se hur bra jag lyckas.
Har ju trots allt fika och gym som väntar med Passe och Linn.
Får väll se vem som säger minst och vad som säger mest.
Sen kanske man ändå bara åker hem och då får man ju ta det för vad det är.
Ska nu ta kvällen för vad den är. Kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0