Livet är dramatiskt i min säng

Efter ett samtal till Micke så har jag nu insett att det inte kommer att bli något kaffedrickande i hans hem.
Han var tydligen megaförkyld. Vilket hördes också.

Känner mig fångad här inne och har tagit och burit ner all disk här uppifrån. Allt som allt 4 svängar ner och 4 svängar upp för trappan.

Har dessutom kokat julkaffe igen och sitter och fyller på kaffekvoten. Tröstdricker.
Sen ska jag gå vidare med livet.
Slängde dessutom in en laddning tvätt i tvättmaskinen.

Livet går vidare. Det är bra övning att bli lite besviken då och då.
Har snart tagit mig igenom skammen dessutom. Tills jag började fundera på det hela igår. Insåg att jag inte förtjänar att ha tagit mig igenom den ännu.

Kommentarer
Postat av: Terjealise

Really enjoy your website. Thank You.

2011-07-12 @ 07:09:57
URL: http://terjealise.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0